Dags att sluta blogga ?

Hej på er , jag tänker nog sluta blogga för börjar bli verkligen trött på det . Måste ta hand om mitt skolarbete också och annat . Börjar på sommarskolan kl 9 , och det slutar kl 12 . Asså helt ärligt så får jag riktigt spel för att jag orkar inte med något -_- , så fml . Önskar att jag var en smartare person , men nu är jag inte det . 

La mig vid 5 idag och så blev jag väckt av en liten bebis kl 9.30 ahh kunde inte sova efter det har inte orkat göra något så har bara legat på sängen nästan alla dessa timmarna . Har inte mått bra heller .. Men ja orka , nu ska jag fortsätta med det jag gör nu eller så ska jag ner och hjälpa min mamma med maten .. 

Här kommer några bilder på skolavslutningen :
Där e jag längst ner , ovanför mig är Oliver min bästa vän och den andra är Hjalmar 


Och det där är Bryan:D

Där e jag med mitt kruliga hår sån afro :$ sen där är kevin stivan , cj , simon, nour , och joel.


Und hier komme Ich ! ( Tyska#Översättning#på#svenska#=Och#nu#kommer#jag#)
pppuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0