Hääärlig låt!

http://www.youtube.com/watch?v=-yUzpPJr_gA

Justin Biebers nya låt "Boyfriend" 
Får fjärilar i magen för han e så j*vla söt !! :$ :D <3


Looove N.B.C <3

Förlååt !!

Förlåt att jag inte har bloggat alla dessa dagar har tyvärr inte haft min dator på riktigt länge :( . 
Har haft det lite svårt alla dessa dagar men kan tyvärr inte göra något åt saken . Hade inte lust att göra ett inlägg , men tänkte bara göra ett inlägg för om jag inte gör ett inlägg innan 2 veckor så tas bort mitt konto heheh :D 

Men iaf ha de bra ! <3

Onsdag ! :D

såg ut så idag :D   lite failat men skit samma ;D

Bjuder på denna :*§

Onsdag ! :D

Hej bloggeen :D 
Vädret är rkkkttt sköönt :D har varit ute med celine en stund och med yusra . Sedan kom naji för att han ville lämna en sak till mig hahaha så gullig ^^ . Snackade med honom i en timme typ för att han skulle gå till hans kompis . Celine va rkt störd idag hahaha jag med :$ . Bloggar kanske mer ikväll :D

Ha de bra §§

Tisdaaag :D

Hej alla :D
Idag så gick jag inte till skolan , var sjuk :( . så härligt endå att det är studiedag imr :$ .. Tänkte berätta att jag fick 3 nya parfymer av min mamma igår när jag kom hem ifrån skolan . Idag så kom alla mina converse skor ! :D är sjukt glad :)) 


Ha en bra dag :D

N.B.C :D<3

Lördag ;)

Hej bloggen ;)
Idag så vaknade man 11.20 mådde inte bra idag heller , idag ska jag gå och bowla med familjen men har ingen lust över de som hände igår . Så ska nog stanna hemma för kan inte sluta tänka på de  . Just nu sitter man bara vid datorn som en tjockis o chattar med olika kompisar på fb . 

Ha en bra dag 
N.B.C <3

Fredag

Dagen började bra för mig idag , men sen vid kl 21.00 började jag må skit efter en sak som hade hänt men de går nog över .. Just nu sitter man bara vid datorn o lippar över en sak , o chattar med olika på fb . Inget liv jag vet ..

Ha en bra kväll

Love 
N.B.C <3

Torsdag

Hej alla 
Idag så har jag bara mått skit hela dan , ska ha ett prov på tyska imr & jag vet att jag kmr faila , men vi får se hur de går .

hade ingen lust att göra inlägg p.g.a de som har hänt men jaja 

Love N.B.C <3

Onsdag ;)

Hej alla läsare ;D
Idag så har jag varit i skolan vaknade kl 7.30 fixade mig snabbt för att man började 8.20 med språkval har tyska så har det ganska lätt ibland :) . Idag så ville Ellinor att jag ska börja lägga ut bilder på mig själv , men det vill jag inte för jag tkr det är skämmigt :$ vet inte varför .. men iaf så hade jag gympa vid 9.40  och de va jätte roligt :D . Blev utkastad flera gånger idag i olika lektioner i skolan men ja om man har tråkigt så borde man göra något roligt ju :D , efter skolan så skulle man till läxhjälpen med Saleh för att han har B+ , elr något på NO , så ville att han skulle lära mig något bra som man borde kunna .

Bloggar kanske mer ikväll om jag hinner :))

puss N.B.C :* <3

Tisdag ! :D

Hej alla :D 
Idag tänkte jag berätta om vad jag har gjort idag : Idag så vaknade man kl 6 för att fixa sig innan man börjar skolan såklart ;) , de va en rolig dag iskolan med Fanni :D . Vi skulle ha gympa fast jag hade inte tagit med mig gympa kläder eller något för jag pallade inte vara med :$ , så hon orkade inte heller men hon hade skadat sin nacke endå .. Hon hade 100 kr så på gympan så skulle vi egentligen gå till Oxie kyrka , fast vi gick inte dit vi stack till centrum och köpte chips o festis till TEA:n :D . David märker oss aldrig endå när vi äter o sånt ;D .

men ha de bra alla bloggar kanske mer ikv :))

Seeyys :D:DD:D<3333

Måndag..

hej alla läsare ;) 
Förlåt för att jag inte bloggade igår orkade inte :$. Men ja iaf så har jag varit i skolan idag och skulle ge en kille en kram men visste inte vem det skulle bli , så det blev en kille i 8an ;) . Idag så när jag kom hem så hade min mamma ett paket till mig som hon hade beställt , asså jag har världens bästa mamma ! Fick 23 parfymer o dusch géler och smink ! Lucky day :)


Men ha det bra , jag lovar ska blogga imr ;) 

Puss N.B.C :*

Lööördag ~

Idag så har jag varit hemma och inte ens gjort något . Gick ut vid kl 6 för att träffa Sofie . Så just ni sitter vi hemma hos mig och äter chips . Sen ska vi inte göra något speciellt har typ inget mer att säga .


Love N.B.C <3

nämen tjenare ^^

hejhej , jag har skaffat en blogg p.g.a Ellinor ville att jag skulle göra det :'( . Men ja .. jag kommer att skriva inlägg varje dag vad jag brukar göra om dagarna . Just nu sitter jag och kollar på tv (Family Guy) och äter några kakor :$ 



LOVE N.B.C :*<3

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0