Dags att börja blogga igen då ! ;)

Hejsaaan mina fina läsare
Idag har jag varit i skolan men var inte på så mke humör men var med mina finaste bästa vänner iaf !(Alice Elli Jenny  <333333 )
Skulle göra ett prov idag  men var inte så beredd på det , så jag ville inte göra det men jag gjorde det endå .. Har typ mått skit dessa veckorna för att jag har haft riktigt mke problem o allt sånt här :/ men vi får väl se om jag blir gladare någon dag :))
Just nu så väntar jag på Naji för att jag tänke att vi skulle kolla på film o sånt för att jag vill spendera tid med honom innan han åker på tisdag hahah .. :( Och idag så har jag varit tsm med honom i 8 månader och hoppas på mer !
Slänger nog in ett inlägg senare tror jag om jag har tid ;) 

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, älskar dig min fina bästis! <33333333

2012-06-01 @ 23:14:25
URL: http://e
Postat av: ellinoooooor <3

aw, älskar dig min fina bästis! <33333333

2012-06-01 @ 23:15:00
URL: http://eeellinorlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0